WhatsApp voor klanten: 
Het Poetsbureau introduceert snelle en makkelijke updates!

Vanaf maart starten we met een nieuwe stap in de relatie met onze klanten. Zo word je als klant van Het Poetsbureau voortaan via WhatsApp geïnformeerd als je huishoudhulp onverwacht afwezig is en kan je meteen ook aangeven of je vervangende hulp wenst. Handig toch?

DSC03742

Wat betekent dit voor jou als klant?

Met onze WhatsApp-communicatie afkomstig van het nummer 011 93 67 15 willen we het jou als klant zo makkelijk mogelijk maken. 

  • Eenvoudig en meteen op de hoogte mocht je huishoudhulp afwezig zijn. 

Je ontvangt meteen een bericht als je huishoudhulp niet kan komen. Zo sta je nooit voor verrassingen.

  • Snel schakelen naar een oplossing! 

Wil je een vervangende hulp? Via een simpele knop in het WhatsApp-bericht kun je dit direct doorgeven. Geen telefoontjes, geen gedoe, gewoon snel geregeld.

Je zal deze berichten automatisch doorkrijgen via WhatsApp, ook al heb je ons nummer niet in je contactenlijst staan. 

Geen WhatsApp? Geen paniek! Je krijgt sowieso ook een e-mail van ons en indien we over je mobiele nummer beschikken, volgt er nog een SMS’je.

WhatsApp als extra troef in onze communicatie naar klanten

Primair in het contact met klanten blijft de rol van het kantoor en je vertrouwde contactpersonen. WhatsApp zal voor nu dan ook enkel nog maar gebruikt worden om je te infomeren over de afwezigheid van je huishoudhulp en je meteen de mogelijkheid te bieden om voor vervanging te kiezen.  

Heb je vragen of wil je meer weten over hoe de communicatie over WhatsApp zal verlopen, aarzel dan niet om contact op te nemen met je vertrouwde kantoor. We helpen je graag verder!

Met WhatsApp zetten we opnieuw een stap vooruit in klantvriendelijkheid en efficiëntie. Samen maken we jouw ervaring met Het Poetsbureau nóg beter! 😊