Nieuwe Job Tracker 2.0 app by Sodexo
Sodexo lanceerde enkele weken geleden een nieuwe Job Tracker app om je prestaties en klanten nog makkelijker te beheren. We stellen de nieuwe app hier graag aan je voor.
Je vindt hem onder de naam Job Tracker 2.0 By Sodexo.
Nieuwigheden van de app
- "Offline" modus
- Historiek van de prestaties
- Klantenlijst beschikbaar op alle toestellen
- Controle van de geldigheid van papieren dienstencheques
De huidige app blijft nog maar een korte periode beschikbaar.
Installeer en gebruik de nieuwe app dus zo spoedig mogelijk!
Hoe log je in op de nieuwe app?
1. Om te beginnen kies je je taal.
Daarna klik je op de knop onderaan ('Doorgaan').
2. Klik op 'Een werkgever toevoegen'.
Je zal doorgestuurd worden naar de website van Sodexo.
3. Jouw gebruikersnaam en wachtwoord heb je ontvangen bij jouw indiensttreding.
De gebruikersnaam is jouw vertrouwde login (bijvoorbeeld 1231234). Jouw wachtwoord bleef ook gewoon hetzelfde.
Mocht je niet (meer) beschikken over deze gegevens, vraag deze dan zeker op bij je kantoor.
Lukt het nog niet om in te loggen? Neem dan zeker een screenshot van de pagina waar het misloopt en stuur deze naar jouw kantoor.
Op die manier kunnen ze beter volgen waar het misloopt in de app.
Veelgestelde vragen
Hoe werkt de 'offline modus'?
Moet ik mijn klanten allemaal opnieuw ingeven?
Het goede nieuws is wel dat ze vanaf dan rechtstreeks beschikbaar zijn op elk toestel waarop jij je aanmeldt.
Moet ik ook mijn klanten met papieren dienstencheques ingeven?
Ik ben mijn uren gisteren vergeten in te bellen. Kan ik dat vandaag nog doen?
Mag ik mijn oude Job Tracker app verwijderen van zodra de nieuwe is gedownload?
Wanneer je jouw klanten opnieuw hebt ingegeven en alles werkt, kan je de oude app verwijderen.
Ik woon in Nederland en krijg een melding dat de app niet beschikbaar is. Wat nu?
Ik krijg de app niet geïnstalleerd. Wat nu?
- Controleer zeker of er nog genoeg geheugen beschikbaar is op jouw smartphone.
- Kan je de nieuwe app nog niet downloaden of ondervind je andere problemen? Meld je probleem aan je kantoor met de nodige screenshots. Zodat we dit verder kunnen opvolgen met Sodexo.
- Geef je prestaties dan wel steeds door via de huidige app of door telefonisch in te bellen.