FAQ (overview)

Design1 Wipe1 Foto3copy

Jouw huishoudhulp mag de woning schoonmaken, ramen lappen, wassen, strijken, occasioneel naaiwerk uitvoeren, boodschappen doen en maaltijden bereiden. 

Het is bij wet niet toegestaan om een huishoudhulp andere taken dan thuishulp van huishoudelijke aard te laten uitvoeren, zoals kinderopvang, dierenverzorging, toilet repareren, elektriciteitswerken, schilderen of tuinieren of andere klussen.


Neen, dit is niet mogelijk. Een huishoudhulp mag alleen huishoudelijke taken uitvoeren in een privéwoning. Het is dus niet toegestaan om een huishoudhulp in te schakelen voor het poetsen van een bedrijf of commerciële ruimten.

Voor professionele schoonmaakoplossingen kun je wel terecht bij ons zusterbedrijf, Glowi Facilities, zodat je werkplek net zo schoon en georganiseerd is als je thuis. Ontdek hoe Glowi Facilities jouw bedrijf kan laten stralen!


De prijs van een dienstencheque bedraagt normaal gesproken € 10. Dankzij de fiscale vermindering van 0 % van de Vlaamse overheid, bedraagt je eigen bijdrage echter slechts € 10 per uur. Daarnaast betaal je een klantenbijdrage van € 1,50 per uur.

Zo geniet je van professionele hulp in huis tegen een zeer voordelig tarief!


Je betaalt je huishoudhulp per gepresteerd uur één dienstencheque. Deze dienstencheques kan je aankopen via Pluxee (voorheen Sodexo). 

Via de Poetsbureau app bevestigt je huishoudhulp zijn of haar prestatie onmiddellijk na de poetsbeurt. Dit betekent dus dat je als klant op het moment van de prestatie zelf geen dienstencheques overhandigt aan de huishoudhulp.

Wanneer een prestatie ingevoerd wordt door je werknemer of door jezelf, wordt deze dankzij het gelijktijdig validatieproces onmiddellijk beschikbaar gesteld voor validatie door jou EN voor bevestiging door de klant. De klant hoeft dus niet te wachten op onze validatie om via e-mail uitgenodigd te worden om de prestatie te bevestigen/te betwisten.

De bevestigingstermijn voor de klant start op hetzelfde moment als jouw validatietermijn, namelijk vanaf de invoer van de prestatie. De duur van de automatische termijn bedraagt maximaal 5 werkdagen.


De klantenbijdrage bij Het Poetsbureau bedraagt € 1,50 per gepresteerd uur door je huishoudhulp.



Elke maand ontvang je een factuur en overzicht met de geleverde prestaties van je huishoudhulp die betrekking hebben op de voorgaande maand, inclusief de klantenbijdrage.


Als je vragen hebt over je factuur, staan we klaar om je te helpen! Je kan altijd contact opnemen met het kantoor waar je bent aangesloten.


Je hoeft niet aanwezig te zijn tijdens de prestaties. Als je de huishoudhulp niet kan binnenlaten, kan je een huissleutel ter beschikking stellen of een plaats afspreken waar hij of zij de sleutel kan vinden. 

Wil je toch graag je huishoudhulp annuleren? Dan moet je dit minstens 10 dagen op voorhand melden aan je kantoor en je huishoudhulp. Zo kunnen we steeds de nodige oplossingen voorzien voor onze huishoudhulpen. Je kan dit online, telefonisch of per e-mail melden aan je kantoor.


Geef zo snel mogelijk je nieuwe adres door aan je Poetsbureau kantoor. We zullen eerst kijken of je huishoudhulp mee kan verhuizen naar je nieuwe woonplaats. Als dat niet mogelijk is, helpen we je graag bij het vinden van een andere Ster in huis.


Dienstencheques zijn betaalmiddelen uitgegeven door Pluxee (voorheen Sodexo), beschikbaar in elektronische vorm, waarmee je huishoudelijke diensten kunt betalen.


Vlaanderen
De prijs van een dienstencheque bedraagt € 10 in Vlaanderen.

Brussel
De prijs van een dienstencheque bedraagt € 10 in Brussel. Dankzij de fiscale vermindering van 15% bedraagt je eigen bijdrage echter slechts € 8,50. Dit fiscaal voordeel geldt enkel voor de eerste 172 dienstencheques.

Wallonië
De prijs van een dienstencheque bedraagt € 10 in Wallonië. Dankzij de fiscale vermindering van 10% bedraagt je eigen bijdrage echter slechts € 9. Dit fiscaal voordeel geldt enkel voor de eerste 150 dienstencheques.


  • Gebruiksvriendelijk: Je kan je elektronische dienstencheques eenvoudig beheren via een beveiligde online portal of mobiele app. Dit maakt het gemakkelijk om een overzicht te houden van je beschikbare cheques en welke prestaties al betaald zijn.
  • Snelle beschikbaarheid: Na betaling zijn je elektronische dienstencheques binnen twee werkdagen beschikbaar.
  • Veiligheid: Elektronische cheques kunnen niet verloren gaan of gestolen worden.
  • Geen vervallen cheques: Het systeem zorgt ervoor dat de oudste cheques eerst worden gebruikt, waardoor je minder risico loopt dat cheques vervallen zonder dat je ze hebt gebruikt.
  • Milieuvriendelijk: Door het gebruik van elektronische cheques verminder je het papierverbruik, wat beter is voor het milieu.
  • Minder administratie: Je hoeft geen papieren cheques klaar te leggen, in te vullen en te ondertekenen. Dit bespaart tijd en vermindert administratieve rompslomp.

Het minimale aantal dienstencheques dat je moet bestellen is 10. Dit betekent dat je minimaal € 90 moet overmaken bij je bestelling, aangezien elke dienstencheque € 10 kost. Het maakt niet uit in welk veelvoud je dienstencheques bestelt, zolang je minimaal 10 cheques per bestelling afneemt. Je kan bijvoorbeeld 10, 18, 33 of meer cheques tegelijk bestellen, afhankelijk van je behoeften.


Elektronische dienstencheques zijn 12 maanden geldig vanaf de uitgiftedatum. Binnen deze periode kan je ze gebruiken, omruilen of laten terugbetalen. Je kan de uiterste geldigheidsdatum op elk moment controleren via je beveiligde zone of mobiele app.


Ja, maar vanaf 1 juni 2025 zullen papieren dienstencheques niet meer beschikbaar zijn. Het dienstenchequesysteem wordt volledig gedigitaliseerd, wat betekent dat je vanaf die datum alleen nog elektronische dienstencheques kunt kopen.

Als je nog papieren dienstencheques hebt die geldig zijn, kun je deze na 1 juni 2025 nog steeds gebruiken totdat ze vervallen. Voor nieuwe aankopen zul je echter moeten overstappen op de elektronische variant.


  1. Surfez sur app.poetsbureau.be. Utilisez de préférence Google Chrome ou Safari.
  2. Cliquez sure l’icône partager.
  3. Cliquez sur Ajouter à l'écran d'accueil.
  4. L'application Poetsbureau apparaît maintenant parmi vos autres applications sur votre écran d'accueil.

Avez-vous des difficultés à installer l'application ? Votre bureau se fera un plaisir de vous aider.


  1. Surfez sur app.poetsbureau.be. Utilisez de préférence Google Chrome.
  2. Une pop-up apparaîtra sur votre écran, vous demandant d'installer l'application. Le pop-up n'apparaît pas pour vous ? Ensuite, vous pouvez toujours suivre les étapes ci-dessous pour installer l'application sur votre écran d'accueil.
  • Cliquez sur Plus en haut à droite (3 points).
  • Cliquez sur Ajouter à l'écran d'accueil ou choisissez Installer l'application.
  1. L'application Poetsbureau apparaît maintenant parmi vos autres applications sur votre écran d'accueil.

Avez-vous des difficultés à installer l'application ? Votre bureau se fera un plaisir de vous aider.


Een huishoudhulp aanvragen is heel eenvoudig. Volg deze stappen:

  1. Huishoudhulp aanvragen
    Vul het aanvraagformulier in en geef je voorkeuren door.
  2. Wij zoeken de perfecte match
    Wij gaan meteen op zoek naar een geschikte huishoudhulp die voldoet aan je wensen. Zodra we iemand gevonden hebben, nemen we contact met je op.
  3. Je huishoudhulp komt langs
    We plannen een eerste poetsbeurt in. Je mag hem of haar verwachten op het juiste tijdstip, gemotiveerd en betrouwbaar!

  1. Cliquez sur l’icône de l’application Poetsbureau que vous avez installée sur votre écran d’accueil.
  2. Si c’est votre première connexion, vous devez d’abord vous inscrire
  3. Cliquez en bas sur ‘S’inscrire’
  4. Saisissez votre numéro de GSM. Vous n’avez pas de numéro belge? Modifiez alors le code du pays au début
  5. Cliquez sur ‘Confirmer’
  6. Saisissez le code de confirmation que vous avez reçu par SMS ou WhatsApp et cliquez sur ‘Confirmer’
  7. Choisissez un mot de passe pour vous connecter ultérieurement à l’application, confirmez le mot de passe choisi et cliquez sur ‘S’inscrire’
  8. Vous êtes maintenant enregistré(e) dans l’application Poetsbureau et vous pouvez commencer à l’utiliser
     

  1. Naviguez vers Planning sur la page d’accueil ou cliquez sur l'icône du calendrier .
  2. En haut, vous pouvez choisir agenda ou semaine de travail. Dans l'agenda, tous vos clients sont répertoriés, tandis que la semaine de travail donne un aperçu de votre semaine.
  3. Chaque prestation a une certaine couleur :
  4. Vert = Vous devez aller travailler chez le client.
  5. Orange = Vous devez aller travailler, mais le client n’est pas déjà connu.
  6. Rouge = Vous ne devez pas aller travailler chez le client.
  7. Lorsque vous cliquez sur une prestation, vous verrez les détails de cette réalisation, comme nom du client, date et heure, numéro Pluxee, numéro de téléphone et adresse.
  8. En cliquant sur l'adresse, vous serez redirigé vers Google Maps et pourrez facilement déterminer votre itinéraire. Il en va de même pour le numéro de téléphone. En cliquant dessus, vous pouvez appeler immédiatement votre client.

  1. Accédez à la page d’accueil et naviguez vers ‘Modifications de planning’. Toutes vos modifications de planning y sont enregistrées. 

  1. Ouvrez votre planning et cliquez sur la prestation que vous souhaitez confirmer. Veuillez noter que vous ne pouvez pas confirmer une prestation lorsque l'heure de fin a été atteinte et qu'un cercle rouge avec un point d'exclamation apparaît dans votre planning.
  2. Cliquez sur Enregistrer prestation.
  3. Vérifiez le nombre d'heures travaillées, indiquez quel travail vous avez effectué et quel type de titres-services le client utilise pour vous payer.
  4. Cliquez sur Confirmer prestation.
  5. Dans votre planning, une coche verte apparaît derrière le client pour lequel vous avez effectué des prestations.

  1. Cliquez en haut à droit sur ‘Profil’ pour consulter vos informations personnelles, vos paramètres de langue ou changer votre mot de passe. 

  1. Naviguez vers Demander un congé sur la page d’accueil.
  2. Cliquez sur Nouvelle demande de congé +.
  3. Choisissez la durée de votre congé : un jour, une période ou quelques heures de congé. L’application calcule automatiquement le nombre d’heures de congé qui seront utilisées.
  4. Ajoutez d’éventuels commentaires. Ce n’est pas obligatoire.
  5. Confirmez votre demande de congé. Vous recevrez une réponse rapidement. 

8.1    Statut de la demande de congé

  1. Cliquez en bas à gauche sur ‘Accueil’, puis naviguez vers ‘Demander un congé’.
  2. Cliquez ensuite sur ‘Mes demandes’.
  3. Consultez le statut de vos demandes de congé : ‘En cours de traitement’, ‘Approuvée’ ou ‘Refusée’. Vous recevrez une notification via l’application dès que votre bureau aura traité votre demande. 

8.2    Modifier une demande de congé

Vous pouvez toujours modifier une demande de congé qui est encore ‘En cours de traitement’. 

  1. Cliquez sur la demande de congé que vous souhaitez modifier.
  2. Faites défiler vers le bas et cliquez sur ‘Modifier la demande’ ou ‘Supprimer la demande’. Une fois vos modification effectuées, n’oubliez pas de sauvegarder les changements.

  1. Naviguez vers Absences sur la page d’accueil.
  2. Cliquez sur confirmer tous les absences pour confirmer tous. Vous pouvez également approuver chaque absence séparément.
  3. Toutes les absences approuvées sont préservées dans l’onglet confirmé.

Na je aanvraag gaan we op zoek naar een geschikte poetshulp die snel bij jou kan beginnen. In de meeste gevallen vinden we snel een huishoudhulp. Het kan soms gebeuren dat het iets langer duurt.


Heel eenvoudig. Volg deze stappen:

  1. Huishoudhulp aanvragen
    Vul het aanvraagformulier in en geef je voorkeuren door.
  2. Wij zoeken de perfecte match
    Wij gaan meteen op zoek naar een geschikte huishoudhulp die voldoet aan je wensen. Van zodra we iemand gevonden hebben, nemen we contact met je op.
  3. Je huishoudhulp komt langs
    We plannen een eerste poetsbeurt in. Je mag hem of haar verwachten op het juiste tijdstip, gemotiveerd en betrouwbaar!

  • Alle medewerkers van Het Poetsbureau zijn van harte welkom!
  • Je partner mag natuurlijk ook mee.
  • Heb je geen partner? Dat is helemaal geen plobreem! Je mag een vriend of vriendin meenemen.

Ja, je kunt jijzelf, je partner en je inwonende kinderen (tot 21 jaar) inschrijven.


 


  • Je mag al jouw inwonende kinderen tot 21 jaar inschrijven.
  • Nieuw samengesteld gezin? Als de kinderen van je partner bij jou wonen (gedeeltelijk), mogen ze ook meegaan.
  • Wonen de kinderen van je partner niet bij jou? Dan kunnen zij helaas niet deelnemen.
  • Heb je kinderen die elders wonen (bij een ex-partner, pleegzorg, ...)? Dan mogen ook zij deelnemen aan de familiedag.
  • Kleinkinderen behoren niet tot de categorie ‘inwonende kinderen’ en kunnen helaas niet meedoen.

  • Alle inwonende kinderen tot 21 jaar kunnen meegenieten van de magische Familiedag in Plopsaland De Panne!
  • Let op: de meeste attracties zijn ontworpen voor kinderen vanaf 1 meter. Houd daar rekening mee bij het inschrijven.

Om misbruik te voorkomen, en iedereen de kans te geven om met zijn of haar gezin naar onze familiedag te komen, kijken we je inschrijving steeds na samen met het kantoor. 


De inschrijvingen voor onze familiedag verlopen via de website van Het Poetsbureau

Opgelet: je inschrijving via onze website geeft je niet automatisch toegang tot het pretpark. Na afloop van de inschrijvingsperiode, die loopt tot en met zaterdag 31 mei 2025, ontvang je per e-mail een code. Met deze code kun je je tickets zelf bestellen via de website van Plopsa. Sla deze stap zeker niet over.     


Neem contact op met de consulenten van je kantoor. Zij helpen je graag verder.  


Neen. Je inschrijving via onze website volstaat niet. Na afloop van de inschrijvingsperiode, die loopt tot en met zaterdag 31 mei 2025, ontvang je per e-mail een code. Met deze code kun je je tickets zelf bestellen via de website van Plopsa. Sla deze stap zeker niet over.


Neen. De flyer geldt niet als ticket. Wil je deelnemen aan onze familiedag? Schrijf je dan eerst in via onze website. Na afloop van de inschrijvingsperiode, die loopt tot en met zaterdag 31 mei 2025, ontvang je per e-mail een code. Met deze code kun je je tickets zelf bestellen via de website van Plopsa. Sla deze stap zeker niet over.


Gelieve de consulenten van je kantoor hiervan op de hoogte te brengen. Alvast bedankt voor je medewerking. 


Indien je zelf geen e-mailadres hebt, dan mag je ook het e-mailadres van een familielid doorgeven. Een e-mailadres is vereist om je inschrijving te voltooien. 


Na je inschrijving via onze website ontvang je per e-mail een code. Met deze code kun je je tickets zelf bestellen via de website van Plopsa.  


De inschrijvingsperiode van de familiedag loopt tot en met zaterdag 31 mei 2025. Tussen 1 juni en 31 juli 2025 ontvang je per e-mail een code. Met deze code kun je vervolgens je tickets aanvragen via de website van Plopsa. Zodra je de tickets hebt besteld op de website van Plopsa, ontvang je ze per e-mail.  

Heb je na 31 juli 2025 je code nog niet ontvangen, neem dan contact op met de marketingafdeling van Het Poetsbureau via marketing@poetsbureau.be en vermeld je voor- en achternaam en je e-mailadres. 


Neen. Helaas is dit niet mogelijk. 


Heb je na 31 juli 2025 je code nog niet ontvangen, neem dan contact op met de marketingafdeling van Het Poetsbureau via marketing@poetsbureau.be en vermeld je voor- en achternaam en je e-mailadres.


Zodra je je tickets besteld hebt via de website van Plopsa, ontvang je ze per e-mail. Je kunt ze vervolgens printen of downloaden als e-tickets op je smartphone. 


Neen. Je deelname aan de familiedag van Het Poetsbureau is volledig gratis. Dit geldt ook voor je partner/extra volwassene en je kinderen.  


Bij je inschrijving kun je aangeven hoeveel tickets je nodig hebt. Let op: er zijn een aantal voorwaarden die gerespecteerd moeten worden. Zie hoofdstuk ‘Inschrijving en deelname’. 


Controleer je map met ongewenste e-mails of spam. Mogelijk is de e-mail met de tickets daarin beland. Heb je de tickets daar toch niet gevonden? Dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Plopsa via dit formulier. Vermeld hierbij zeker jouw naam, e-mailadres en het nummer van jouw bestelling, indien je hierover beschikt. De Plopsa-medewerkers doen vervolgens het nodige om jouw tickets alsnog te bezorgen.


Indien je zelf geen e-mailadres hebt, dan mag je ook het e-mailadres van een familielid doorgeven. We kunnen je de tickets helaas niet op papier bezorgen. 


Dit is geen enkel probleem. Online tickets hoeven niet geprint te worden. Tickets kunnen ook vanaf je smartphone gescand worden door de medewerkers van het pretpark. We vragen je om de barcode of QR-code van het ticket zo groot mogelijk te maken en de helderheid van je smartphone op 100% te zetten.


Neen. De tickets staan op naam. Ze aan die iemand anders geven of doorverkopen is bovendien niet toegelaten.  


Neen. De tickets zijn enkel geldig op zaterdag 6 september 2025. 


Als je in dienst trad na zaterdag 31 mei 2025, neem dan contact op met de consulenten van je kantoor. Zij helpen je graag verder. 


De familiedag van Het Poetsbureau vindt plaats op zaterdag 6 september 2025. 


Het pretpark is geopend van 10 uur tot 18 uur.  


Voor meer info hierover kun je terecht op de website van Plopsaland De Panne: https://www.plopsalanddepanne.be/nl/klantenservice/bezoek-voorbereiden


Het station van De Panne bevindt zich op wandelafstand van de ingang van het park. Het is bereikbaar via een speciaal wandelpad. Ieder uur vertrekt er een trein en komt er een trein aan van/naar o.a. de stations Gent-Sint-Pieters en Antwerpen-Centraal of Brussel-Zuid/Leuven. Bekijk de dienstregeling op nmbs.be.

 


Neen. Dankzij het Discovery Ticket van de NMBS geniet je echter wel van 50% korting op de treinreis in 2de klasse heen en terug van en naar De Panne. Volg onderstaand stappenplan om van dit voordeel gebruik te maken:

  1. Koop je ticket via de webshop van Plopsa met behulp van de code die je ontving via e-mail
  2. Surf vervolgens naar de website van de NMBS en geef bij het boeken van je treinreis de code in die op jouw ticket voor Plopsaland De Panne staat, om je korting te verzilveren.

Een Discovery Ticket is een retourticket voor de trein (2e klas) met 50% korting naar het dichtstbijzijnde station van een partnerattractie (zoals Plopsa). Om dit ticket te kopen, moet je eerst een toegangsticket voor de attractie kopen. Je ontvangt dan een kortingscode op dat ticket, die je kunt gebruiken om het Discovery Ticket te kopen bij de NMBS.


Nee, het Discovery Ticket is voor jongeren tussen de 12 en 26 jaar goedkoper dan een youth ticket.


In het kader van de familiedag van Het Poetsbureau is parkeren bij Plopsaland De Panne gratis. Je kunt parkeren aan het pretpark zelf. De parkings van Plopsaland De Panne bieden plaats aan 2.100 personenwagens.


Neen. Je krijgt wel een giftcard waarmee je iets kunt kopen in het pretpark.  


Je ontvangtr de giftcards samen met de code om je tickets te bestellen. Check eerst je spam-inbox. Indien je de giftcards toch niet ontvangen hebt, neem dan zo snel mogelijk contact op via marketing@poetsbureau.be


Eten, drank of gadgets in de Plopsa-shops.


Neen. Om toegang te krijgen tot het pretpark dien je je tickets te bestellen via de website van Plopsa. 


Ja. In Plopsaland De Panne is er een overdekte picknickzone voorzien bij het Centraal Station. Picknicken in openlucht is eveneens mogelijk op de picknickbanken naast Circus Bumba.


Ja. In Plopsaland De Panne kun je op verschillende plekken drank en eten kopen.


We hopen uiteraard op schitterend weer voor zaterdag 6 september 2025. Bij extreme weersomstandigheden zullen de nodige maatregelen genomen worden. Deze zullen tijdig gecommuniceerd worden. 


Voor meer informatie hierover kun je terecht op de website van Plopsaland De Panne: https://www.plopsalanddepanne.be/nl/klantenservice/personen-met-een-beperking


Voor meer informatie hierover kun je terecht op de website van Plopsaland De Panne: https://www.plopsalanddepanne.be/nl/klantenservice/tijdens-bezoek.


Voor meer informatie hier kun je terecht op de website van Plopsaland De Panne: https://www.plopsalanddepanne.be/nl/klantenservice/tijdens-bezoek


Voor een overzicht van de vele attracties bezoek je best de website van Plopsaland De Panne: https://www.plopsalanddepanne.be/nl/attracties.  


De actie biedt de mogelijkheid om beloningen te verdienen door mensen uit je netwerk uit te nodigen als nieuwe klant bij Het Poetsbureau. Zodra een genodigde 20 betaalde poetsuren behaalt, ontvangen zowel de verwijzer als de genodigde een cadeaubon ter waarde van €40 van Kadonation.

Voor alle details, raadpleeg de ‘Actievoorwaarden’.


Als ‘Verwijzer’

Je kunt deelnemen als je:

  • minstens 18 jaar oud bent.
  • in België woont.
  • geen werknemer bent van Het Poetsbureau of de Glowi groep. 

Als ‘Genodigde’

Je kunt deelnemen als je:

  • voldoet aan de voorwaarden voor een huishoudhulp met dienstencheques volgens de algemene voorwaarden van Het Poetsbureau.
  • nog geen klant bent bij Het Poetsbureau.
  • sinds de start van de actie niet gestopt bent als klant bij Het Poetsbureau.
  • elektronische dienstencheques gebruikt. Gebruikers van papieren dienstencheques zijn uitgesloten. 

  1. Registreren: meld je aan als ‘Verwijzer’ via het officiële deelnameformulier.
  2. Delen: ontvang een unieke link en deel deze met de mensen in je netwerk.
  3. Aanvragen: de ‘Genodigde’ dient via jouw unieke link een klantaanvraag in.
  4. Poetsuren behalen: de ‘Genodigde’ moet binnen 3 maanden na zijn/haar klantaanvraag 20 betaalde poetsuren bereiken.
  5. Beloning ontvangen: beide deelnemers ontvangen een cadeaubon van €40 van Kadonation via e-mail.

  • Registratieperiode: je kunt je als ‘Verwijzer’ registreren vanaf 6 maart 2025 tot en met 6 juni 2025.
  • Aanvraagperiode: de ‘Genodigde’ moet ten laatste op 6 juli 2025 een klantaanvraag hebben ingediend via de unieke link van de ‘Verwijzer’
  • Uitkeringsperiode: de ‘Genodigde’ heeft 3 maanden vanaf de klantaanvraag om 20 betaalde poetsuren te behalen. 

 


De cadeaubon wordt binnen 30 dagen na het bereiken van de 20 betaalde poetsuren per e-mail toegestuurd.


✅ Ja, als ‘Verwijzer’ kun je meerdere cadeaubonnen verdienen, zolang je nieuwe klanten aanbrengt die voldoen aan de voorwaarden.
Nee, als ‘Genodigde’ kun je slechts één keer een cadeaubon ontvangen. Je kunt echter later zelf deelnemen als ‘Verwijzer’.


Om problemen te voorkomen, moet de ‘Genodigde’:

✅ de unieke link correct gebruiken
✅ cookies accepteren
✅ geen adblockers of VPN gebruiken
✅ JavaScript ingeschakeld hebben
✅ geen incognitomodus gebruiken
✅ een moderne browser gebruiken

Het Poetsbureau is niet verantwoordelijk voor gemiste registraties of aanvragen door technische storingen, of technische problemen met de leverancier van de cadeaubon.


Als klant van Het Poetsbureau mag je enkel deelnemen als 'Verwijzer', niet als 'Genodigde'.

Ben je ooit klant geweest maar is de samenwerking toen stopgezet? Dan mag je wel opnieuw deelnemen als 'Genodigde', op voorwaarde dat de stopzetting niet om dwingende redenen was.



 


Als de ‘Genodigde’ niet binnen 3 maanden na de klantaanvraag 20 betaalde poetsuren behaalt, vervalt de mogelijkheid om een cadeaubon te ontvangen.


Neen, de cadeaubon van Kadonation is niet inwisselbaar voor geld en heeft een beperkte geldigheidsduur van 3 jaar.


Het Poetsbureau kan niet garanderen dat er een huishoudhulp beschikbaar is. Dit geeft geen recht op betwisting van de actievoorwaarden.


Neen, elke vorm van fraude of ongeoorloofde deelname leidt tot uitsluiting van de actie.


Neen, deze actie is niet cumuleerbaar met andere acties van Het Poetsbureau.


Ja, Het Poetsbureau behoudt zich het recht voor om de actievoorwaarden aan te passen of de actie te annuleren bij overmacht of andere omstandigheden die een correcte uitvoering verhinderen.


Je kunt je alleen registreren via de actiepagina op onze website. Ook als je via een Poetsbureau-kantoor klant wil worden, is het nodig om je in te schrijven op deze pagina om te kunnen profiteren van het voordeeltarief. Uiteraard helpt het kantoor je hier graag mee! 


Nee, deze actie is niet cumuleerbaar met andere acties van Het Poetsbureau.


Het Poetsbureau kan niet garanderen dat er een huishoudhulp beschikbaar is. Dit geeft geen recht op betwisting van de actievoorwaarden. De geldigheidsperiode van de korting kan hierdoor niet verlengd worden. 


Ja, Het Poetsbureau behoudt zich het recht voor om de actievoorwaarden aan te passen of de actie te annuleren bij overmacht of andere omstandigheden die een correcte uitvoering verhinderen. 


Tijdens de actieperiode betaal je als nieuwe klant tijdelijk géén klantenbijdrage bij een minimale afname van 4 uur per week. Dit betekent dat je tot en met 31 december 2025 kunt genieten van een financieel voordeel dat kan oplopen tot meer dan €300 afhankelijk van het aantal uren dat je opneemt per week. 


Het kortingstarief wordt enkel toegekend aan nieuwe klanten die minstens 4 uur per week huishoudhulp afnemen. 


De actie loopt van 23 juni 2025 t.e.m. 20 juli 2025. Iedereen die zich binnen deze periode inschrijft via de actiepagina, profiteert van het financieel voordeel tot en met 31 december 2025.


Nieuwe klanten die inschrijven via de actiepagina vóór 20 juli 2025 worden vrijgesteld van de klantenbijdrage tot het einde van 2025. Afhankelijk van het aantal uren dat je afneemt kan dat een voordeel opleveren van meer dan €300. Hieronder delen we een simulatie op basis van 4 uur huishoudhulp per week:  

  • Een nieuwe klant die zich inschrijft voor deze promotie en 4 uur huishoudhulp per week aanvraagt, profiteert van €6 korting per week tot en met 31 december 2025. Afhankelijk van de startdatum van de eerste prestatie ontvang je dan maximaal €162 korting. 

Nee, de actieperiode loopt t.e.m. 31/12/25 en kan niet worden verlengd. Het is daarom ook niet mogelijk om de korting op een later tijdstip te recupereren als je tijdelijk geen hulp nodig hebt gehad en jouw huishoudhulp gepauzeerd werd of we binnen deze actieperiode geen huishoudhulp hebben kunnen toewijzen die matcht met jouw persoonlijke noden. 


Vanaf 1 januari 2025 vervalt het voordeel automatisch. Je wordt dan opnieuw als reguliere klant aangerekend, inclusief de standaard klantenbijdrage van €1,50 per gepresteerd uur huishoudhulp. 


Ja, ben je al klant bij Het Poetsbureau en neem je minder dan 4u huishoudhulp per week af? Dan heb je recht op deze promotie als je je inschrijft tussen 23 juni en 20 juli 2025 via deze actiepagina voor minstens 4 uur huishoudhulp per week. Krijg je momenteel al 4u huishoudhulp per week of meer? Dan heb je helaas geen recht op deze korting. 


  1. Klik rechts bovenaan op ‘Profiel’ om je persoonlijke informatie te bekijken.
  2. Kopieer je Pluxee gebruikersnaam naar je klembord en klik op het ‘oog’ om je pin-code te bekijken. Onthoud deze code.
  3. Klik ‘Login’ om je aan te melden bij Pluxee.
  4. Voer je gebruikersnaam en PIN in, en klik op aanmelden.
  5. Bevestig de Pluxee gebruikersvoorwaarden en het Privacy beleid door de checkbox aan te vinken.
  6. Klik nadien op ‘toestaan’. Je wordt nu automatisch teruggeleid naar de Poetsbureau app.
  7. Je Pluxee-verbinding is nu actief. Je kan nu je prestaties bevestigen.