HR & payroll medewerker

Omschrijving: 

De groep Het Poetsbureau is één van de grootste dienstverlenende familiebedrijven in Vlaanderen, actief in drie business units: huishoudhulp via dienstencheques, professionele schoonmaak en uitzendwerk. Via een 70-tal kantoren verspreid over Vlaanderen, en +9000 enthousiaste medewerkers maken we elke dag +65.000 klanten blij. 
 

Als familiale organisatie heeft de groep Het Poetsbureau de afgelopen 10 jaar een sterke reputatie opgebouwd als een bedrijf dat garant staat voor ervaring en kwaliteit. Ons motto is dan ook “Anders en Beter”, met focus op de beleving hiervan door onze medewerkers en klanten. 
 

Momenteel is er een vacature voor een “HR & payroll medewerker” (m/v) die op onze hoofdzetel in Paal-Beringen ons motto in de praktijk omzet. Je rapporteert hierbij aan de HR Business Partner die instaat voor de payrolling. 

 

Je takenpakket:

  • Je staat in voor de loonadministratie en – verwerking van de huishoudhulpen van de regio die jou wordt toegewezen 

  • Je adviseert onze huishoudhulp-kantoren m.b.t. juridische vragen en uiteenlopende personeelsaangelegenheden, je helpt hen met het invullen en afleveren van sociale documenten, met de aanmaak van arbeidsovereenkomsten, met vragen van officiële instanties, … 

  • Je registreert en boekt afwezigheden, vervoerskosten en allerhande vergoedingen 

  • Je doet de opvolging van o.a. afwezigheden, medische onderzoeken, maaltijdchequekaarten, loonbeslagen, … 

  • Je bereidt standaardcorrespondentie aan onze werknemers voor m.b.t. afwezigheden en andere onregelmatigheden 

  • Je trekt rapporten uit verschillende HR-softwaresystemen, o.a. eBlox en Cheqpoint (software voor dienstenchequebedrijven). 

  • Je geeft ad hoc administratieve ondersteuning aan de HR business partner 

Je profiel: 
  • Je behaalde een bachelor in een relevante richting zoals bv. rechtspraktijk, personeelswerk of maatschappelijk werk met optie HR 

  • Je hebt een eerste ervaring opgedaan als HR- en payroll medewerker, idealiter in een sociaal secretariaat en/of in de interimsector 

  • Je hebt kennis van sociale wetgeving en doet er alles aan om die kennis up-to-date te houden 

  • Je hebt een vlotte pen en kan foutloos schriftelijk communiceren 

  • Je bent vertrouwd met MS office en met één of meerdere payroll pakketten; kennis van eBlox is een zeer sterk pluspunt 

  • Je werkt uiterst nauwkeurig, je bent sociaalvaardig en flexibel 

  • Je hebt een cijfermatige geest en bent analytisch ingesteld 

  • Uiteraard ga je discreet en vertrouwelijk om met personeelsdossiers 

Ons aanbod: 

Je komt terecht in een jong, dynamisch en financieel gezond bedrijf met een hart voor mensen dat daarnaast voor het tweede jaar op rij het label van Great Place To Work® heeft gehaald. Je krijgt een gevarieerde en uitdagende functie en de mogelijkheid om mee te groeien met de organisatie. Je maakt deel uit van een hecht team en we doen er alles aan opdat je je snel thuis voelt. Je werkt vanuit fris ingerichte kantoren, ver weg van de files. Je kan je verwachten aan een competitief salarispakket, in overeenstemming met je ervaring en competenties en met een aantal voordelen, waaronder hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en de mogelijkheid tot een bedrijfswagen via loonruil.

 

Solliciteer nu

Bezorg ons je cv in pdf-, doc- of docx-formaat

Deel deze vacature

Is deze job niets voor jou? Deel deze vacature en maak een familielid, vriend, kennis of collega gelukkig!