“Het Poetsbureau gaat wél respectvol met mij om.”

Wendy (35) uit Rijkevorsel was het beu om te zien hoe haar vorige poetsbedrijf haar klanten én haarzelf behandelde. Daarom stapte ze over naar Het Poetsbureau. Daar verloopt alles wél correct.

Wendy: “Mijn vorige poetsbedrijf hield weinig rekening met mijn klanten en met mij. Dat werd me pas echt duidelijk sinds ik bij Het Poetsbureau werk. Wat een verschil!”

Geen respect

“Zo stuurde mijn vorige werkgever mij als vervanging dikwijls naar gezinnen die ver uit de buurt woonden. Ook al wisten ze dat ik drie kinderen heb en mij graag met de fiets verplaats. Onderhandelen had geen zin. Ofwel nam ik de job aan, ofwel moest ik maar vakantie nemen. Ook de manier van communiceren was bedenkelijk. Zelfs met de klanten. Die werden eerder als nummers behandeld dan als mensen.”

Anders en beter

“Het Poetsbureau heeft een totaal andere mentaliteit. Wanneer ik ergens als vervanging moet werken, wordt me dat niet zomaar opgelegd. Het gebeurt met respect, als gelijke partners. Zo houdt Het Poetsbureau er wél rekening mee dat ik moeder ben. Ze stellen zich als werkgever veel flexibeler én menselijker op.”

Deel van een team 

“Ik leerde Het Poetsbureau kennen via een collega-poetshulp. Tijdens een praatje aan de schoolpoort. Ik heb de knoop gewoon doorgehakt. Ik klopte aan bij Het Poetsbureau en twee maanden later kon ik aan de slag. Nu maak ik deel uit van een écht team. Heeft een klant een opmerking? Dan komt Het Poetsbureau tussen om tot een constructieve oplossing te komen.”

Minder stress en vrolijker

“Ik ben nu veel minder gestresseerd, positiever en vrolijker. Mijn gezin én mijn klanten merken dat. Veel van hen zijn samen met mij naar Het Poetsbureau overgestapt. Die keuze hebben zij zelf gemaakt, zonder spijt achteraf. Ook zij merken het verschil waarop met hen wordt omgegaan: respectvol, open en behulpzaam.”

Solliciteer nu!