Consulent(e)

Functieomschrijving

Het Poetsbureau is een sterk groeiend dienstenchequebedrijf en wij breiden nog verder uit! Als consulent zorg je voor een snelle en efficiënte opvolging van de aanvragen van particuliere klanten die op zoek zijn naar een huishoudhulp via dienstencheques. Je bent actief betrokken bij de commerciële uitbouw van je kantoor en bij het behalen van alle andere vooropgestelde doelstellingen.

Takenpakket

Je gaat op zoek naar de ‘perfect match’ tussen huishoudhulp en particuliere klant:

  • Je luistert naar de behoeften van de klant, analyseert deze en anticipeert hierop.
  • Je rekruteert en selecteert huishoudhulpen via specifieke rekruteringsacties en in nauwe samenwerking met lokale partners (VDAB,  …).
  • Je stelt gescreende huishoudhulpen voor aan particuliere klanten.
  • Je coacht een groep van huishoudhulpen, je houdt functioneringsgesprekken, plant opleidingen, …
  • Je bent een warm en toegankelijk aanspreekpunt voor de huishoudhulpen.
  • Je volgt huishoudhulpen op van A tot Z:
    • Je verzorgt de planning van je huishoudhulpen.
    • Je zorgt voor een gepaste uitgebreide briefing bij aanvang van een opdracht.
    • Je volgt de vragen van de werknemers tijdens de tewerkstelling op.
    • Je bewaakt de uitbetaling en zorgt voor de opvolging van de correcte toepassing van de sociale wetgeving (in nauw overleg met de personeelsdienst).
    • Je houdt functioneringsgesprekken met huishoudhulpen.

Je speelt een actieve rol bij de commerciële groei van je kantoor:

  • Je ontdekt commerciële opportuniteiten voor het dienstencheques – marktsegment en bouwt deze verder uit.

  • Je stimuleert mond-aan-mond reclame bij kandidaten en klanten.
  • Je hebt interesse in de lokale arbeidsmarkt en je informeert je hierover op regelmatige basis.

Administratie en rapportering:

  • Je volgt de wetgeving rond dienstencheques nauw op en past deze in overleg met de personeelsdienst correct toe.
  • Je optimaliseert de input van kandidaten- en klantengegevens in de interne databank.
  • Je maakt de planningen op, je verwerkt de prestaties, … (in overleg met de personeelsdienst, de boekhouding en het management).

Competenties

  • Professionele en duidelijke communicatie vaardigheden (schriftelijk en mondeling)
  • Sterk in planning en organisatie
  • Teamplayer
  • Sterk in administratie en nauwkeurig werken
  • Klantvriendelijkheid
  • Commerciële ingesteldheid
  • Assertief zijn
  • Basiskennis sociale wetgeving
  • Basis computerkennis
  • Inlevingsvermogen
  • Stressbestendig

Profiel

  • Je hebt minstens een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je bent een krak in plannen en organiseren.
  • Je hebt commerciële feeling.
  • Je beschikt over zeer goede administratieve vaardigheden.
  • Je kan zowel zelfstandig als in team werken.

Ons aanbod

Je komt terecht in een jong dynamisch bedrijf met een hart voor mensen. Je krijgt de mogelijkheid om zelfstandig en ondernemend te functioneren binnen een sterke structuur. Er wordt gezorgd voor een goede begeleiding en de mogelijkheid mee te groeien met de organisatie. Toffe en dynamische collega’s. Verder kan je rekenen op een aantrekkelijk salarispakket afhankelijk van je werkervaring en aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en mogelijkheid tot firmawagen.

Kan je je vinden in dit profiel? Vul onderstaand sollicitatieformulier in en wij komen spoedig bij je terug. Vergeet je cv niet toe te voegen en vermeld duidelijk voor welk kantoor je solliciteert. Je kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk en professioneel behandeld!

Solliciteer nu

Toegelaten bestanden zijn: .pdf, .doc of .docx

Deel deze vacature

Is deze job niets voor jou? Maak een vriend, kennis of collega gelukkig door deze vacature met hen te delen.